0 eur
Jūsų krepšelis tuščias
img
0
0 eur
Jūsų krepšelis tuščias

Garantija ir prekių grąžinimas

1.1. Vartotojas yra supažindintas su informacija, jog webautoparts.lt svetainėje parduodamos Prekės gali būti naudotos, o Tiekėjas nėra Prekių gamintojas.

1.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninės parduotuvės esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

1.3. Įsigytą prekę galima grąžinti ne vėiau nei per 4 dienų, jeigu detalė yra sugadinta arba atvežta ne tokia kokia buvo užsakyta, taigi tam kad patikrinti ar detalė yra tinkama reikia pasitarti su musu konsultantais. Vartotojas netenka teisės grąžinti Prekę, jeigu Prekės aprašyme buvo nurodyta, kad prekė yra su trūkumais, taip pat, jeigu Vartotojas turėjo galimybę atsiimdamas apžiūrėti Prekę bei jos būklę ir iškart neinformavo Pardavėjo apie pastebėtus trūkumus.

1.4. Jei Vartotojas grąžina Prekę, ji turi būti pateikta originalioje pakuotėje. Prekė turi būti tokios pats būklės, kap ir gauta pristatytmo metu. Bet koks jos gedimas nėra pateisinamas. Vartotojas turi grąžinti tokios pat komplektacijos Prekę, kokią gavo. Grąžinama Prekė negali būti praradusi savo prekinės išvaizdos ar su pažeistomis etiketėmis. Tačiau tai nėra taikoma grąžinamoms nekokybiškoms Prekėms.

1.5. Grąžinimo metu būtina pateikti Prekės įsigyjimą patvirtinančius dokumentus.

1.6. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Pardavėjas, vadovaudamasis šių taisyklių 16 punkto nuostatomis, turi teisę atsisakyti priimti naudotą prekę ir grąžinti už ją pinigus. Jeigu Vartotojas nori grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus be jokios priežasties, Vartotojas į Pardavėją privalo kreiptis nedelsiant, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 dalies nuostatomis, Vartotojui tenka visos Prekės grąžinimo išlaidos. Pardavėjas įgija pareigą grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus tik po to, kai Vartotojas grąžina Prekę Pardavėjui. Jeigu Vartotojas Prekę Pardavėjui grąžina siųsdamas paštu, Vartotojas privalo atsiųsti Pardavėjui pašto kvitą ar kitą dokumentą, patvirtinantį, kad Prekė buvo išsiųsta Pardavėjui.

1.7. Jeigu pageidauji, kad už užsakymą būtų grąžinti pinigai, užpildykite esančią formą, kad gautumėte grąžinimo patvirtinimą. Be tokio patvirtinimo grąžinamos prekės nebus priimamos. Šios formos užpildymas nereiškia, kad pinigai už įsigytą prekę bus grąžinti. Pardavėjas kiekvienu individualiu atveju svarsto prašymo grąžinti pinigus pagrįstumą ir apie galutinį priimtą sprendimą informuoja Vartotoją.